Cartier horloges
hebben "veerkracht" en het merk was in staat om de recente economische
crisis te overleven, heeft de chief executive officer gezegd.
Sprekend tot de Praagse Post, Bernard Fornas beschreef hoe zijn
bedrijf is "zeer gelukkig" in het beter doen dan de rest van de luxe
markt.
Hij zei dat een deel van het succes van het label weigerde om haar
imago te verdunnen door het bewegen naar andere markten, zoals hotels.
"Maar aan het eind van de dag, je bent de koning van juweliers, niet
de koning van hotels. En als alles mis gaat, is er schade aan uw imago,
"aldus Fornas voortgezet.
Hij stelde ook voor dat het bedrijf de supply chain is belangrijk,
omdat dit enabled geschikte producten te zijn in de juiste winkels op
het juiste moment.
Louis-Francois Cartier eerst het bedrijf toen hij over een juwelier in Parijs in 1847.
In 1904 ontving de onderneming haar eerste koninklijke bevel als officiƫle hofleverancier van koning Edward VII van Engeland.see more horloges Breitling Montbrillant and horloges Patek Philippe Perpetual Calenda
Geen opmerkingen:
Een reactie posten